مبیت در منی(حج)

مبیت در منی(حج)

مبيت در مني(حج)

سوال :

حکومت عربستان براي حاجيان در عرفات و مني جاها را اختصاص ميدهد وما نمي دانيم آيا آنها در داخل حدود مني و عرفات هستند که حاجي بايد وقوف کند يا خارج اند و آيا پرس و جو در اين مورد لازم است؟

جواب :

اگر حدود اعلام شده که داراي علائم نصب شده مي باشد نسل به نسل معلوم بوده است پرس و جو لازم نيست.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

 

پر بازدیدترین ها

No image

منها التأمین‌

No image

القول فى المشترکات

No image

و منها السرقفلیة

No image

کتاب الوصیة

Powered by TayaCMS