فرقه ضاله بهائیت

فرقه ضاله بهائیت

فرقه ضاله بهائيت …

جواب :

ـ مندرجات در جواب سوال 4 صحيح نيست و آنچه عقل و نقل در روايات معصومين سلام الله عليهم اجمعين بر آن دلالت دارد ارجاع عموم مردم به علماء و مجتهدين شيعه است و در اين جهت أئمّه عليهم السّلام تفصيلى بين ظاهر و باطن نداده اند و اينکه در اصلاح باطن بايد بما مراجعه شود ادعاى بدون دليل، بلکه معلوم العدم است و هرکس به مجتهدين مراجعه و بر طبق نظرات آنها عمل نمايد ظاهر و باطنش هردو کامل ميشود واللّه العالم.

جواب :

و 3 ـ مطلب مذکور در جواب سوال 6 صحت ندارد و اجازه مذکور در سوال 8 مطلقاً جعلى است و اگر چنين امرى واقعاً وجود داشت در اخبار و آثار أئمّه عليهم السلام ديده مى شد و در زمان غيبت کبرى امام زمان سلام الله عليه جانشين خصوصى ندارد و در اخبار و روايات دستور داده اند کسيکه چنين ادعائى کند او را تکذيب کنيد.

جواب :

ـ الهام الهى که قابل اتباع است مخصوص انبياء وائمّه عليهم السلام است و الهام در قلوب غير اين بزرگواران ثابت نيست که الهام الهى باشد و حجيّت ندارد و ظاهراً اشخاص مذکور، چون دليلى براى اثبات مدعاى خود ندارند متوسّل به اينگونه امور (الهام) مى شوند که خود را از مضيقه اثبات مدعى راحت کنند شما ملاحظه نمائيد در کلمات خداى متعال در قرآن و کلمات حضرت رسول اکرم و أئمّه هدى عليهم صلوات الله سفارش ساختن مساجد فراوان است و عين و اثرى از ساختن مراکزى که اينان مى سازند وجود ندارد.

لازم به تذکر است که بر ساير بندهاى اين مصاحبه نيز اگر اصل آن جعلى نباشد اشکالات بسيار وارد است از جمله اينکه مى گويد: جانشينى به ارث نيست ولى اتفاقاً اجازه من از پدر و جدّ رسيده بعد از او هم که به پسرش رسيده مى گويد اتفاقى است و بعد از او که به پسر پسرش رسيده بازهم اتفاقى و پس از پسرش که پسر ديگرش مدّعى شده بازهم اتفاقى است.

خلاصه حرف هاى سست و بى پايه اين فرقه واقعاً مضحک است شما اگر بخواهيد مختصرى از وضع دراويش و دعاوى مضحکه آنها اطلاع پيدا کنيد مى توانيد به کتاب خيراتيّه و کتاب فضائح الصّوفيه يا حديقة الشيعه و کتاب هاى ديگر مثل عرفان و تصّوف و کتاب صوفى و عارف چه مى گويد و کتاب هاى عباسعلى کيوان که از بزرگان آنها بود و بعد از آنها برگشته و کتابى که ا خيراً بنام «از کوى صوفيان تا حضور عارفان» تأليف سيد تقى واحدى صالح عليشاه است مراجعه فرمائيد.

فرقه ضاله بهائيت

سوال :

بسيارى از بهائيون مقيم جمهورى اسلامى اظهار مى دارند که ما تابع قوانين عمومى ايران بوده و هيچ تخلفى را مرتکب نشده ايم ليکن متحمل تضييع حقوق هستيم آيا اصولاً بهائيون بالاخص بهائيت مقيم ايران اهل ذمّه محسوب مى شود يا خير؟ و آيا پرداخت ديه به اولياى دم شخص بهايى ضرورى است يا خير؟

جواب :

بهائى ها اهل ذمّه نيستند و ديه ندارند اهل ذمّه بر يهود و نصارى و مجوس اطلاق مى شود به شرط اينکه مقرّرات شرعى ذمّه را عمل بنمايند. والله العالم

سوال :

آيا عدم پذيرش درخواست انحصار وراثت از ورّاث بهائى توسط محاکم دادگسترى محمل شرعى دارد؟

جواب :

درخواست انحصار وراثت اگر براى تعيين ورثه مسلمان او باشد مانعى ندارد ولى اگر براى تعيين بازماندگان بهائى او باشد چون توارث بين آنها مشروعيت ندارد قبول درخواست مذکور جايز نيست. والله العالم

سوال :

آيا پذيرش بهائيون و ثبت نام آنها در از مؤسسات آموزشى بر طبق مصالح و موازين اسلامى است؟

جواب :

ثبت نام آنها به عنوان بهائى که يک سازمان جاسوسى و ضدّ اسلامى است جايز نيست و خلاف مصالح اسلامى و اصول و ارزش هاى انقلاب اسلامى است. والله العالم

سوال :

وظيفه مسلمان در برخورد با فرد بهائى در موارد زير چيست؟ خريد و فروش مسائل مربوط به اجاره و عاريه نسبت به لوازم زندگى پذيرفتن هداياى آنان.

جواب :

در صورتيکه امور مذکوره در سوال موجب تقويت آنها بشود جائز نيست. والله العالم

سوال :

نظر شما پيرامون گفتگو و دست دادن و اظهار دوستى با فرقه ضاله بهائيّت چيست؟

جواب :

اظهار دوستى بابهائى با دست دادن و صورتهاى ديگر جايز نيست.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

دست دادن و معاشرت

No image

فرقه هاى صوفیه

No image

فرقه ضاله بهائیت

No image

کتب ضلال

پر بازدیدترین ها

No image

فرقه هاى صوفیه

No image

دست دادن و معاشرت

No image

فرقه ضاله بهائیت

No image

کتب ضلال

Powered by TayaCMS