بورس

بورس

بورس

سوال :

عده اى هستند که بورس شغل آنها مى باشد . آنها به مطالعه وضعيت شرکتها به اين نتيجه مى رسند که ارزش سهام شرکتى بالا خواهد رفت و لذا اقدام به خريد سهام آن شرکت مى کنند و بعد از گران شدن سهام آن شرکت با فروش سهام سود مى کنند . با توجه به نوسانات بازار گاهى سودهاى کلانى مى کنند البته گاهى نيز ضررهاى کلانى مى کنند . اگر ما سرمايه مان را دراختيار اين اشخاص قرار دهيم پولى که از اين راه به دست مى ايد چه حکمى دارد ?

جواب :

اشکال ندارد مگر اينکه سهام شرکتهاى معامله با محرمات يا بانکهاى ربوى باشد .

سوال :

به طور کلى شرکت در معاملات بورس چه حکمى دارد ؟

جواب :

فى حد ذاته اشکال ندارد .

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

عاقله

No image

حکم دیه اعضاء میت

No image

احکام قصاص

پر بازدیدترین ها

No image

نگاه براى خواستگارى

No image

احکام ارث زوجین

No image

مواد مخدر

No image

شرکت

No image

احکام طلاق

Powered by TayaCMS