تسبیحات اربعه

تسبیحات اربعه

تسبيحات اربعه

سوال 165 :

نمازگزارى در رکعت سوم و چهارم نماز، يقين دارد که يک مرتبه تسبيحات را گفته؛ ولى نمى‌داند دو مرتبه يا سه مرتبه را هم گفته يا نه. آيا در اين صورت بايد تسبحيات را از اول بگويد يا به همين تسبيحات اکتفا کند؟

جواب :

يک بار گفتن تسبيحات اربعه کافى است؛ ولى چنانچه مى‌خواهد ثواب سه بار گفتن را درک کند، اگر به رکوع وارد نشده است، دومرتبه ديگر تسبيحات را بگويد.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

نظر سایر مراجع

No image

تسبیحات اربعه

استفاءسایر مراجع

No image

احکام نماز

جدیدترین ها در این موضوع

No image

احکام آب ها

No image

تطهیر

No image

خون

No image

شراب

پر بازدیدترین ها

No image

وسواس

No image

احکام آب ها

No image

خون

No image

شراب

Powered by TayaCMS