نماء ارث

نماء ارث

نماء ارث

سوال :

شخصى در وصيت نامه خود اينچنين وصيت نموده است که عينابيان مى گردد «هر چه در بانک دارم به اسم خودم مبلغ 670000 تومان بابت مهريه همسرم مديون مى باشم بدهيد و بقيه را از کارخانه برداشت کنيد و به او بدهيد» با توجه به گذشت زمان به علت طى نمودن مراحل ادارى انحصار وراثت و ترخيص پول از بانک مقدارى سود بر اين پول اضافه شده است که در حال حاضر از مبلغ دين افزون تر است لطفاً بفرمائيد مبلغ اضافى از دين متعلق به فرد مذکور مى باشد يا بايد بين ورثه تقسيم شود؟

جواب :

در فرض سوال آنچه بر پول مذکور اضافه شده متعّلق بهمه ورثه است و بايد کما فرض الله حسب السهم تقسيم شود.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

 

جدیدترین ها در این موضوع

No image

وکالت

No image

وسواس

No image

وقت افطار

No image

ورزش

No image

وقف

پر بازدیدترین ها

No image

غسل

No image

مضاربه

No image

وکالت

No image

قنوت

No image

نجاسات

Powered by TayaCMS